تجربه بازدهی بالاترین اجاره با مجموعه رادمان مدیترانه

بازگشت سرمایه از طریق اجاره ملک، یکی از مهم ترین بخش هایی است که به سرمایه گذاری ملکی معنا می ‌بخشد.
در قبرس شمالی میزان اجاره واحد به نسبت قیمت ملک، عدد قابل توجهی است و می توان گفت که در حدود بازه زمانی 8 تا 10 سال امکان بازگشت سرمایه از طریق اجاره واحد وجود دارد که در مقایسه با بسیاری از کشورهای اروپایی عدد قابل توجهی است و همین امر یکی از مزایای چشمگیر سرمایه گذاری در قبرس محسوب می شود.
لازم به ذکر است، مجموعه رادمان مدیترانه با استراتژی‌های خاص خود، درآمد و بازده اجاره ی بالاتری را به نسبت استانداردهای بازار برای سرمایه گذاران ایجاد میکند، در ادامه به ویژگی های این سیستم می پردازیم:

1. کیفیت حداکثری:
در قبرس شمالی امکان اجاره واحد به صورت بلند مدت یا کوتاه مدت وجود دارد. عموما واحد ها به صورت بلند مدت به دانشجو یا خانواده های ساکن اجاره داده می شود و از طرف دیگر توریست و گردشگران از اجاره های کوتاه مدت استقبال می کنند.
موردی که در هر دو حالت به خصوص در اجاره های کوتاه مدت، مهم و تاثیر گذار می باشد، این است که خدمات رسانی خوبی به مستاجران ارائه شود. برای مثال در اجاره های کوتاه مدت، نظافت کامل واحد، تکمیل بودن وسایل، کیفیت پذیرایی و … در رضایت مندی مستاجران بسیار مهم است. مجموعه رادمان مدیترانه با تیم حرفه ای خود و همکاری با مجموعه های باسابقه در این حوزه، با کیفیت ترین خدمات را ارائه میدهد تا بتواند رضایت حداکثری مستاجران را جلب نماید.

2. سیستم صرفه جویی در زمان
رادمان مدیترانه مسئولیت کامل مدیریت اجاره‌های کوتاه مدت و میان مدت واحد شما را بر عهده دارد و شما فقط باید از بازگشت سرمایه خود لذت ببرید. بسیاری از فرآیندهای وقت گیر مانند: ورود و خروج مستاجران، بازاریابی، نظافت، نگهداری و تشخیص آسیب های احتمالی و… توسط متخصصان انجام می ‌شود.

3. پشتیبانی از بازاریابی هوشمند
مجموعه رادمان مدیترانه از تمام روش‌های بازاریابی سنتی و مدرن برای اطمینان از کسب حداکثری سود در حین مدیریت سرمایه‌ گذاری‌‌ شما استفاده می‌ کند. این روش یک استراتژی بازاریابی منحصر به فرد و خاص برای ملک شما ایجاد می‌ کند و عوامل زیادی مانند نوع تقاضا، تجزیه و تحلیل منطقه، بهینه‌ سازی قیمت و… را در نظر می‌گیرد.

4. گزارش به صورت دوره ای
رادمان مدیترانه به صورت دوره ‌‌ای گزارش‌ هایی درباره بازده اجاره و سود سرمایه بالقوه در اختیار سرمایه‌ گذاران خود قرار می ‌دهد. در راستای اصل شفافیت و آگاهی، هزینه های خدمات رسانی به مستاجران، مالیات ها، شارژ واحدها و موارد مختلف درآمد به صورت ماهانه در یک گزارش شفاف و ساده به شما ارائه می شود.

سخن پایانی، سرمایه گذاری در املاک در قبرس شمالی می تواند منبع پایدار درآمد ارزی باشد. با پیروی از این مراحل ، می‌توانید این فرآیند را با موفقیت طی کنید و پتانسیل سودآور ایجاد درآمد اجاره در این مقصد زیبای مدیترانه‌ای را کشف کنید.

از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 الی 17